Pisali o Nas

  • Niewymiernym dobrem tego wydarzenia była pieśń na chwałę Boga, która rozbrzmiała nutą radosną i refleksyjną, wzruszającą i budzącą nadzieję. Było to wspaniałe przesłanie młodych ludzi: zespołów szkolnych i parafialnych, wzywających do miłości Boga i bliźniego, do aktywnego działania, do służby, do budowania braterskiej jedności.
  • Miesięcznik Kościelny Archidiecezji Poznańskiej – październik 1994
  • wholesale jerseys china
    wholesale football jerseys cheap

  • Dotychczasowy burzliwy wręcz rozwój imprezy dowodzi, że Wielkopolska gmina wcale nie stroni od zajęć kulturalnych i istnieje na tego typu inicjatywy duże zapotrzebowanie społeczne.
  • Głos Wielkopolski – maj 1994
  • Wojewódzki Przegląd Piosenki Religijnej „Śremsong” wpisał się na trwałe w kalendarz imprez kulturalnych w Śremie.
  • Głos Wielkopolski – maj 1995
  • Radość śpiewania podczas koncertu galowego była wielka, bez silenia się na estradowy pokaz. Zainteresowanie piosenką religijną rośnie. Janusz Skotarczak, pomysłodawca przeglądu obawia się, że sala Klubu „Odlewnika” może się okazać za mała. Może jest to – jak mówi – „początek pobożnego Jarocina”.
  • Głos Wielkopolski – czerwiec 1995
  • Ci, którzy na koncercie byli, odczuli zapewne tą spontaniczną radość śpiewania Panu stanowiącą niepowtarzalną atmosferę Śremsongu.
  • Gazeta Śremska – czerwiec 1995
  • „Śremsong” czyli „anty – Jarocin”.
  • Głos Wielkopolski – maj 1996
  • „Śremsong” dowodzi, że „jarociński” model muzyki młodzieżowej wraz z całą otoczką zachowań i „obyczajowości”, nie jest bynajmniej dzisiaj jedyny, ani nawet dominujący.
  • Głos Wielkopolski – maj 1996
  • Dwa tysiące na „Śremsongu”. Ten nieustanny rozwój imprezy świadczy o jej wzrastającej popularności, także o popularności piosenki i pieśni religijnej wśród młodego pokolenia. Repertuar obejmuje właściwie wszystko, od śpiewów gregoriańskich po rockową muzykę religijną.
  • Głos Wielkopolski – maj 1996
  • Młodzież, która przyjechała na śremski przegląd nie „studiuje” książeczek do nabożeństwa. W repertuarze religijnych zespołów jest miejsce na bluesa, reggae czy rocka.
  • D/C Magazyn Dziewczyny i Chłopaka – maj 1996
  • Oceniając całość od strony artystycznej trzeba stwierdzić że poziom występów wyraźnie się podnosi, nie mówiąc już o walorach wychowawczych, katechetycznych a nade wszystko religijnych, które są oczywiste. Była to jedna wielka chwalba Boga…
  • Miesięcznik Kościelny Archidiecezji Poznańskiej – czerwiec 1996
  • Dni upływały w wielkiej życzliwości, radości, naznaczone cudownym ciepłem majowego słońca; zbliżyły małych i dużych wykonawców i widownię do Boga i do siebie nawzajem.
  • Mały Przewodnik Katolicki, lipiec-sierpień 1996
  • Z niecierpliwością dzieci czekają zaraz po występie już na następny maj. Pytają w drodze powrotnej już w autobusie o repertuar na następny rok.
  • Wawrzynek, maj 1998
  • Tak się złożyło, że pomysł katechety Janusza Skotarczaka, czy to się komuś podoba, czy nie, stał się z latami sztandarową imprezą Śremu.
  • Głos Wielkopolski – maj 2000